Motion graphic
Bardzo lubimy współpracę z firmami, które wracają lub są naszymi stałymi elementami bazy klientów. Podobnie rzecz ma się z Mikomax Smart Office, dla którego wykonaliśmy kolejny, nieco eksperymentalny film. Prócz techniki motion graphic, używanej w całej identyfikacji marki Hush, do obrazu zostały dodane elementy filmu aktorskiego. Całość została sprytnie skomponowana w taki sposób, by widz czuł się zaangażowany, a jednocześnie poznał korzyści korzystania z budek akustycznych.
Tym razem firma postawiła bardziej na cel wizerunkowy – w końcu tenże film premierę miał w samym Chicago. W Wietrznym Mieście Mikomax prezentował swoje stoisko podczas NeoCon, czyli największych targów wyposażenia kontraktowego na rynku amerykańskim. Prestiż, jakość oraz ilość odwiedzających zapewniła nam ogromną oglądalność – samo stoisko Mikomaxu odwiedziło kilkanaście tysięcy potencjalnych klientów, których do podejścia bliżej zapraszał nasz film.