Lubimy poprzeczki ustawione wysoko. Nieważne, że wymagają dużej ilości bezsennych nocy i jeszcze większej ilości filiżanek kawy. Sprawdzają nasze siły i w wypadku dobrego wyniku dają też dużą satysfakcję.

Praca dla Torf Corporation, producenta kosmetyków całego szeregu dźwięcznych marek, m. in. tołpa, Ultra Soft Naturals czy nowinki na rynku – pasty do zębów INTELCaLC, to poprzeczka którą niełatwo przeskoczyć. Ale podjęliśmy to wyzwanie.

Dla Torf Corporation zaprojektowaliśmy katalog pomagający sprzedawać produkty z portfolio firmy na rynkach zagranicznych oraz stronę internetową (http://torf.pl).

Wspólnym mianownikiem obu tych realizacji jest prostota, oszczędność i klarowność – cechy które także wyróżniają komunikację wizualną sztandarowej dla Torf Corporation marki tołpa.

Pierwszym z nich są infografiki. Proste obrazki wyjaśniające zawiłe procesy. Na potrzeby realizacji wizualizowaliśmy takie właściwości produktów Torf Corporation jak: antyoksydacyjność, bakteriostatyczność czy immunomodulowanie J. Ponadto wprowadziliśmy zmyślny przycisk HELP! który znacząco ułatwia nawigację po stronie. Prostym elementem ułatwiającym poruszanie się po obu tych użytkach jest…czarna kropka. Wyznacza nam ona miejsce, w którym jesteśmy, jest motywem przewodnim prowadzącym od punktu do punktu, czy też elementem składowym infografik.

lub dowiedz się więcej o metodzie dinksy lub naszej ofercie