Rysowanie na żywo podczas otwarcia Showroom Konica Minolta

W październiku 2017 roku miało miejsce otwarcie Showroom’u Konica Minolta, czyli nowoczesnej platformy do wymiany doświadczeń  pomiędzy Agencjami Kreatywnymi, Właścicielami Marek, a Drukarniami. Naszym zadaniem w całym tym wydarzeniu było narysowanie na żywo wcześniej zaprojektowanej ilustracji przybliżającej kluczową zmianę w procesie współpracy Konica Minolta z partnerami, korzyści płynących dla każdej ze stron, a także możliwości technologicznych, które firma udostępnia tym podmiotom.

Michał Sterniński, Product Development Manager, Konica Minolta

Na gładkiej powierzchni o długości 3 metrów i szerokości 1,5 metra, przy użyciu kilku rodzajów markerów, w ciągu kilku godzin, dwie rysowniczki obrazowały proces zmian jakie Konica Minolta wypracowała w ostatnich latach swojego funkcjonowania na rynku międzynarodowym. Powstała grafika jest elementem stałym i pełni funkcję wyjaśniającą skomplikowane procesy, jak również jest zdecydowaną ozdobą Showroom’u.

Rysowanie na żywo podczas tego wydarzenia było dla nas niezwykle przyjemne, w głównej mierze dlatego, że wywoływało spore zainteresowanie wśród gości odwiedzających tego dnia Showroom. Ludzie podchodzili, pytali się, przyglądali postępom prac i bardzo często nagradzali nas pochlebnymi słowami. Bardzo lubimy tego typu interakcje :)

lub dowiedz się więcej o metodzie dinksy lub naszej ofercie