Refresh strony internetowej

Nasza współpraca z firmą Hortimex rozpoczęła się ponad rok temu. Od tego czasu powstały mniejsze i większe użytki. Zaczęliśmy od projektu infografiki wyjaśniającej proces wspierania produkcji żywności, potem były broszury sprzedażowe, Raport Odpowiedzialności Społecznej za lata 2014-2016, firmowe gifty, by w końcu dojść do całkiem sporego wyzwania jakim jest refresh strony internetowej. Wszystko zbiegło się z 30 leciem działania firmy na polskim rynku. Był to więc gorący okres!

Refresh strony to niełatwa rzecz, trzeba wymierzyć pomiędzy nowym, świeżym wyglądem, a starą, dobrą funkcjonalnością strony.
Obecny layout www opiera się w głównej mierze na ikonografii, która powstała do wcześniejszych użytków, infografikach, ilustracjach wektorowych oraz zdjęciach sesyjnych. Strona po refreshu jest odchudzona, przejrzysta i czytelna. Klient zyskał spójność graficzną, nowy, świeży wygląd, a także lepszą komunikatywność względem obecnych i przyszłych partnerów i współpracowników.

Zapraszamy do zapoznania się ze stroną pod adresem http://hortimex.pl

lub dowiedz się więcej o metodzie dinksy lub naszej ofercie