Identyfikacja wizualna marki Hush

Hush, czyli cisza. To coś czego możecie doświadczyć pracując wewnątrz przestrzeni zaprojektowanej przez firmę Mikomax Smart Office. Oprócz ciszy doświadczycie też komfortu, skupienia i poczucia bezpieczeństwa.
Brzmi magicznie, ale to święta prawda. Sami na własnej skórze tego doświadczyliśmy.
Przystępując do prac nad indentyfikacją wizualną tego nowego brandu mogliśmy poznać produkt od podszewki. Wypróbować i poczuć. To bardzo ważne dla przyszłego projektu.

Od czasu kiedy doświadczyliśmy czym jest praca, rozmowa, czy chwila ciszy wewnątrz husha w skrytości marzymy by wejść w jego posiadanie. W końcu w naszym biurze nierzadko panuje twórczy nieład i hałas i taka chwila skupienia i odrobina izolacji od otoczenia często jest pożądana.

Tworząc znak hush inspirowaliśmy się zapisem fonetycznym jaki powstaje z wypowiedzenia tego słowa.
Do sygnetu dobraliśmy font, który jest ikoną modernizmu i klasą samą w sobie, czyli Helvetica Neue.
Identyfikacja została wzmocniona poprzez alfabet ikon, które opowiadają o funkcjonalności produktów.
Kolorystyka to przyjazne pastele, które podkreślają emocjonalny charakter produktu, ponadto zaczerpnięte są z palety barw tapicerek.
Layout, poprzez który prezentujemy modele hushy charakteryzuje się prostotą, czystością i poukładaniem. Forma przekazu jest klarowna, przyjazna i konsekwentna w każdym użytku.
Zdjęcia i wizualizacje, które są silnym filarem identyfikacji podobnie jak kolorystyka odzwierciedlają emocje towarzyszące nam w kontakcie z produktem. Zadowolenie, skupienie, wygoda.
Praca nad identyfikacją Husha to dla nas duże wyzwanie, ale w parze z nim idzie satysfakcja, co jest zasługą firmy Mikomax Smart Office, a w szczególności Marka Rychtera. Tak, nie mogliśmy się powstrzymać, by nie wystawić mu tutaj takiej laurki.
Do tej pory w obrębie wizerunku marki powstał szereg ulotek, plakatów, wizytówki, prezentacje, www, księga znaku.

lub dowiedz się więcej o metodzie dinksy lub naszej ofercie