Dirty Hero – identyfikacja wizualna

VON CODA – marka bieliźniana założona przez projektanta Dawida Koczego oferująca linię męskiej, erotycznej bielizny.

International, exclusive, hand-made men’s underwear from POLAND!

Bieliznę męską marki Von Coda można sklasyfikować jako ekskluzywną, wysmakowaną, odważną i seksowną. Taki też miał być katalog kolekcji, którego zaprojektowanie zlecił nam właściciel marki Dawid Koczy.

„Luksusowo i  z pazurem…”

Logotyp kolekcji Dirty Hero 2014/15, katalog i inne użytki miały pasować do istniejącej już identyfikacji wizualnej marki oraz klimatu fotografii z sesji zdjęciowej.

W projekcie zgodnie z oczekiwaniami klienta postawiliśmy na ekskluzywność i glamour. Dlatego w materiałach pojawiają się złocenia, lakiery i uszlachetnienia. Przy projekcie logotypu zdecydowaliśmy się na swobodne, typograficzne rozwiązanie. Napis Dirty Hero – motyw przewodni katalogu został wykonany pędzlem, przez co doskonale odzwierciedla dynamiczny charakter kolekcji.

 

 

„Żeby wyłonić ten jedyny, odpowiedni napis Dirty Hero, projektantka wykonała 60 napisów szkicowych przy pomocy różnych narzędzi”

Projekt logotypu i katalogu został przyjęty przez klienta z uznaniem, jego zdaniem doskonale uzupełniał myśl przewodnią marki.

Von Coda podbija zagraniczne rynki, ekskluzywną bieliznę z Polski noszą gwiazdy brytyjskiej sceny hip-hopowej, a pierwszy sklep firmowy został otwarty na Ibizie.

lub dowiedz się więcej o metodzie dinksy lub naszej ofercie